Έφευγε ο ήλιος,
η θάλασσα γινόταν άστρα
ο ουρανός ένιωθε ντροπή -
κι εμείς.
Έπεφτε ο ήλιος,
ο φλοίσβος ήταν νανούρισμα
ριγούσε η αμμουδιά -
κι εμείς.
Είχε θλίψη ο αποχωρισμός
στα χείλια φτερούγιζαν
άγγελοι και αηδόνια -
οι έρωτες κι εμείς.
Ίσως ζει λίγο ακόμη
Απλώνεται αργά, ύπουλα
η σιωπή της νύχτας
καταπίνει λάμψη και ανάσες.
Έλα,
ας αναχαιτίσουμε το σκοτάδι
εκεί
έξω από τον κήπο μας.
Η μουσική σου γίνεται μουσική μου
τα δάχτυλά σου
χαϊδεύουν την ψυχή μου.
Στα ταξίδια που δημιουργήσαμε
στις πορείες που ακολουθούμε
μετρονόμος η ζωή.
Η μελωδία μας
αήττητη -
ίσως ακόμη και όταν
η ανυπαρξία φωτός
μας κατακτήσει.